sobota, 1 września 2012

Sen

Załamka. Kompletnie NIC mi się nie chce. Pogoda beznadziejna. I jeszcze na to z blogiem mi nie idzie. Małoo tych obserwatorów, komentarzy itp. Nie wiem, czy wam też było tak ciężko? Naprawdę się staram, ale nie wiem, czy to ma sens. Podejrzewam, że każdy miał taką chwilę zwątpienia.
Miałam dzisiaj fajny sen. Oglądacie "Tajemnice Domu Anubisa 2" (nickelodeon i nickelodeon HD)? Ja tak i bardzo lubię. Wgl lubię przygodowe filmy i książki. No, to w "Tajemnicach..."  jednym z bohaterów jest Eddie grany przez Burkely'ego Duffielda. Ładnyy... W moim śnie wypłynęłam w rejs na jakąś wyspę na cudoownym, turkusowym morzu. Miałam mieć akurat imieniny. Poznałam pewnego chłopaka (strasznie podobnego do Eddiego) i powiedziałam, że następnego dnia jest moje święto. I tego właśnie dnia minęliśmy się. Powiedziałam "hej!", on odpowiedział nawet się nie odwracając. Zdziwiłam się i szybko powiedziałam "pamiętasz, mam dzisiaj imieniny". On odwrócił się, uśmiechnął. Zaczęliśmy gadać. On mnie objął i zeszliśmy na dół (byliśmy w hotelu). I jakoś tak wyszło, że zostaliśmy parą :D
Gdyby to było takie proste.. Niestety - nie jest i najprawdopodobniej nie będzie. A najgorszy jest ten moment, kiedy budził się i uświadamiasz sb, że to był tylko sen :'(  Ale to było zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe...
Oczywiście w prawdziwym życiu bym musiała kogoś lepiej poznać, ale wiadomo, jak to jest w snach.
Pewnie zaraz znów obejrzę jakąś komedię romantyczną i totalnie się załamię. Ale niestety lubię je oglądać - te sceny, jak jedna strona udaje, że nie jest zainteresowana, potem przez przypadek ciągle się spotykają i lepiej poznają i BAM. Nagle zakochuję się w sobie do szaleństwa i żyją dłuuugo i szczęśliwie.
Jakie to słodkie.
To może zdjęcie Burkely'ego Duffielda :) A wam się podoba?






Dla tych, którzy nie oglądali ;) Na pasku bocznym tego bloga znajdziecie stronkę BAJE.PL. Poszukajcie "Tajemnic Domu Anubisa 2" i obejrzyjcie. Założę się, że wam się spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}