wtorek, 25 września 2012

Kwiatuszki

Cześć!!!
Jednak jutro Nika przyniesie gitarę, bo musimy sb to przećwiczyć. W tym tygodniu mam 2 sprawdziany, więc po lekcjach odpada, a w weekend wyjeżdżam. No a to "Mam Talent" jest we wtorek przyszły na wychowawczej. Już na pewno. A nagrodą dla chłopaków za wykonanie zadań i ogólnie jako prezent będą smoczki!!! Różowy dla zwycięzcy <3 Naszym debilom to będzie pasowało, haha. Aaa... no właśnie. Nika się ZGODZIŁA :D Na ten występ. Chociaż mówi, że pewnie się będzie cykać. Coś się poradzi.
Chciałam też zaśpiewać do gitary (inna dziewczyna mi by grała) na święto Niepodległości. Przy całej szkole!! Sama chce, wstydzić sie czego nie mam. A chociaz będą wiedzieć, kto ja. Mam szanse, bo w tym roku nasza klasa organizuje uroczystość. Ale najprawdopodobniej pojade wtedy na wymiane :/ Chociaż to wstępne słowo dopiero. Pytałam się dyrki, a ona, ze jak już tak chcemy być na święcie (bo ściemniłam, ze niby naszej klasie zależy, żeby być, jak MY organizujemy) to zawsze można przełożyć datę uroczystości na wcześniej np, a na wymiane pojedziemy, tak jak mieliśmy pojechać. Więc spk. Sie zobaczy ;)

To jutro przed francem będziemy sb ćwiczyć. I ogólnie sb pogramy, pośpiewamy, będzie wesoło. A jutro mamy 2 lekcje, więc 2 przerwy. Na tym korytarzu są tylko 2 sale i zawsze tam ma tylko jedna klasa, zazwyczaj podzielona na grupy. Jak my. Ale jutro mamy lekcje razem, bo naszej nie ma pani. Chyba, ze zrobią tak, jak w poniedziałek: lekcja 1 - my z francuzikiem, oni z ich panią, lekcja 2 - my z ich panią, oni z nim. 
U nas w klasie jest taka jedna dziewczyna, która dosłownie ciągleee śpiewa. Ogólnie ładnie śpiewa i fajne piosenki, ale jak już tak na kaażdej przerwie, to w końcu wkurza. Ale ona sie nie obraża, bo wie, ze troszeeeczke przesadza ;)
To życze wam miłego końca dnia i miłego jutra.
A ja mam jutro 4 LEKCJE. TYLKO!!!!
Zaczynam o 8:40, a kończe o 12:20, bo W-F-ów nie mamy.
Świetnie :) I więcej czasu na naukę :/ I ćwiczenie na gitarze, i śpiewanie, i odpoczywanie.
Jeszcze jedno. Moja koleżanka z klasy dostała od taty... SAMSUNG GALAXY S III. Świetny jest!!! Jaki wielki (w sensie powierzchni) i cienki. Czarny akurat ona ma. Omniomniom ^^

A dziś młoja Mamusia ma urodzinki :)
Nawet mini wierszyk napisałam :P I 5 czerwonych różyczek dałam. Prezentu na razie nie mam, bo mama sobie wybrała coś, ale już tego w sklepie nie było.

A to te kwiatki ode mnie dla mamy. Ładne? <3




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}