poniedziałek, 17 września 2012

Mustasze cz. 2

Jak obiecałam, zajmę się mustaszami. KOCHAM JE! Bluzki, bluzy, spodnie, buty, skarpety, pierścionki, naszyjniki, kolczyki, torby - nieważne gdzie. No i twarz oczywiście :) Ale wtedy muszą być takie duuże, pozakręcane, hihi. Moja koleżanka ma torbę z różnymi rodzajami wąsów. Świetna jest.
Ok, to parę fotek:

















 "No czy to ubranko nie jest słodkie? *-* Jest ich więcej! Zajrzyjcie na ZAZZLE"
"Ssssssmakowita, kto ma ochotę? Ja nawet w środku nocy!"

To teraz czas na PRAWDZIWE wąsy!!!

"Wyczaiłam gościa na Hydrze - greckiej wyspie. Ja się go pytam, czy mogę sobie z nim zrobić zdjęcie, ale on nie umiał po angielsku. Jakiś gościu mu przetłumaczył i... JEST!"

Po prostu cudowne! :*
Tego posta napisałam wczoraj, ale stwierdziłam, że już dosyć późno, dlatego nastawiłam, aby wyświetlił się teraz.
Wieczorkiem napiszę, jak tam wycieczka integracyjna poszła. Chyba, że zadanie z informatyki mi strasznie dużo czasu zajmie. Mam nadzieję, że nie ;) A jak wam poszło w szkole?
Pozdrowienia dla wszystkich <3
Buuudiiinuuum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^
 

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}