piątek, 21 września 2012

WAŻNE!!!

 Sieeemka po raz drugi \:'(\
Ostatnie dni były takie świetne, ale oczywiście wszystko się posrało <sorry za to wyrażenie, ale inaczej tego nie można nazwać>.
Jakoś po tej integracyjnej dwóch idiotów z trzeciej zaczęło spamować komentarzami pod moim jednym bestem. Wkurzali mnie, więc usunęłam posta. Teraz znów zaczęli. Jeszcze się dołączyła taka jedna dziewczyna, która często próbuje mnie ośmieszyć bez powodu. To stwierdziłam, że nie będę narażać się na jakieś wyśmiewanie, więc znów usunęłam posta. Zablokowałam też tych dwóch idiotów. Po jakimś czasie napisała do mnie inna dziewczyna z klasy, czy pogadamy na skype. A mi się nie chciało. Wiadomo jaki głos sie ma wieczorem itp., a wgl nie wiem o czym mogłabym z nia gadać. Dlatego napisałam jej, że jak coś to niech pisze na fb. Dostałam "powiadomienie" ze skype, że ona dodała mnie do konwersacji. Pacze, a tam 9 osób z naszego gim. Coś tam pisali "nie obraażaj się" itd. Debile wcześniej pisali "a co jej napisałaś", "a co ona odpisała", jakby nie wiedzieli, ze ja to przeczytam ;) Nie chciałam z nimi gadać, więc się wylogowałam. A tu na czacie pisze do mnie jeszcze inna dziewczyna z klasy, że czy wiem, ze <ten, ten, ten, ta, ta i tamten> chcą utworzyć stronkę o moim imieniu i nazwisku, wstawić moje zdjęcie i napisać do mnie, żebym <jak to oni ujęli> do KOŃCA ŻYCIA zastanawiała się, do kogo piszę. I wgl mi napisała, że spiskują przeciwko mnie. 
Ale najlepsze jest to, że ja im nic nie zrobiłam. NIC KOMPLETNIE. ZERO. Ci chłopacy akurat są głupi, ale dziewczyny?? Nie wiem, może chcą się im przypodobać. Jedna z nich mnie nie lubiła, ale ja do niej nigdy nic strasznego nie powiedziałam. To ona zawsze miała jakiś problem typu "Aleee ty dziwnie jesz" albo inne głupoty. Jak to czytacie, nie brzmi to jakoś specjalnie strasznie, ale nie wiecie nawet jak ja mogłam się poczuć. Straszne. Nie dość, że w podstawówce nie miałam zbyt wielu koleżanek <po prostu nie moje typy, takie dziunie i wgl> to jeszcze w gimnazjum. 
Powiem wam, że przez takie ciągłe nabijanie się, robienie z kogoś idioty/idiotki młodzi ludzie popełniają samobójstwa. Ja to i tak <na razie> pół biedy, chociaż zobaczymy, jak będzie dalej, ale są gorsze rzeczy. Wrzucanie nagich zdjęć itp. I powiedzcie mi, jak te osoby mają chodzić do szkoły??? I narażać się na ciągłe docinki??? Każdy normalny i wrażliwy człowiek nie będzie chciał słuchać takich rzeczy.
Naprawdę nie rozumiem takich ludzi jak moje <byłe> koleżanki i ci idioci, żeby niewinnego, teoretycznie bezbronnego człowieka tak poniżać i się nabijać. Czy oni nie mają uczuć? Zero empatii? Co oni by myśleli, zrobili na moim miejscu? Na szczęście nie jestem taka, żeby w tak idiotyczny sposób postępować lub za coś się odgrywać.
I coś wam powiem. Ci, którzy tak robią, mają po prostu kompleksy. Nie czują się doceniani, lubiani, kochani. Chcą się przypodobać. Inni też próbują wyrażać swoje uczucia w tak okrutny sposób. W końcu do jakich czynów posuwają się zakochani faceci, żeby w końcu zwrócić na siebie uwagę tej "ukochanej".
To nie jest normalne. Zresztą takie publikowanie czyichś zdjęć bez zgody zahacza o paragraf. I inteligentni ludzie, a przynajmniej zdrowi na umyśle powinni mieć tego świadomość.
Oświadczam, że jeśli zobaczę gdzieś moje zdjęcie na fb, czy gdziekolwiek indziej na pewno nie będę płakać w kącie, tylko coś tym zrobię. Bo takie rzeczy trzeba zgłaszać i to nie jest "kablowanie".
Jeżeli wam zdarzy się coś podobnego wspomnijcie moje słowa i nie trzymajcie tego w sobie, bo zamęczycie się, a tamci nie odpuszczą sami z siebie. W końcu nie mogą być bezkarni.
Gratuluję cierpliwości tym, którzy dotrwali do końca :) Uważam, że to bardzo ważny temat i moim obowiązkiem jest ostrzec innych przed takim idiotycznym zachowaniem.
To chyba IVONA zachęciła mnie do poruszania takich ważnych spraw.
Pzdr was wszystkich i życzę miłego weekendu :***
Ja idę jutro do mojej PRAWDZIWEJ koleżanki - Niki. Zaprosiła mnie wczoraj do siebie. Wszystko jej już powiedziałam przez telefon. Płacząc zresztą, ale nieważne.
Jeszcze raz NAJLEPSZEGO <3 <3 <3
"SAD" Maroon 5

"Wydaję mi się, że wcześniej wstawiałam już linka do tej piosenki. Ale ja ją po prostu kocham, a tytuł pasuje do mojego (nie napiszę dzisiejszego, bo wcześniej było super) powiedzmy teraźniejszego nastroju"

5 komentarzy:

  1. Po prostu idioci, ciekawe jak oni by się czuli w twojej skórze? Trudno jednak im pomyśleć... Nie przejmuj się i bądź sobą, bo jesteś fajna i bardzo mądra!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje ci ;*.. Mam nadzieje że szybko sobie odpuszczą i dadzą ci spokój

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie zgadzam się z Twoim zdaniem ;) .
    świetnie prowadzisz bloga - ląduje do moich ulubionych :) .
    Ja również Ci współczuję i mam nadziję , że jakoś dasz radę ;) .
    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam, co będzie w szkole :/// I dzięki za komplement ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}