poniedziałek, 24 września 2012

Bonne idée!!!

Siemka!!!
Co tam dziś było, hmm...  Miałam mini doła, ale to z takiego durnego powodu związanego z francuzikiem, że nawet nie będę o tym pisać. Bo to żałosne.
Ćwiczyłam dziś na gitarze. Ogólnie piosenki i akord F-dur, bo barowe mi za dobrze nie wychodzą. Aaaale mnie palce bolą. No cóż, bez ćwiczeń nic nie osiągnę. I wpadłam na <powiedzmy> genialny pomysł!
Zacznę od tego, że żałuję, że jak przedstawiałam się Francois to nie powiedziałam, ze kocham śpiewać i grać na gitarze. To prawda i lepiej bym wypadła.
No, to z dziewczynami ostatnio zastanawiamy się, co tam zrobić ciekawego na dzień chłopaka. Jedna wymyśliła, że możemy zrobić tak jakby "Mam talent" klasowe. Jury mieszane. Chłopacy dostaną jakieś tam zadania, które będą musieli wykonać, zeby dostać prezent, jakiś upominek. I tak sb pomyślałam, że jak Nika się zgodzi <w co wątpię, ale nie odpuszczę> to wystąpimy. Ona zagra, ja zaśpiewam. Też bym mogła zagrać, ale wole nie, za duży stres.
To wszystko odbywałoby sie we wtorek - na godzinie wychowawczej. A tak sie składa, ze we wtorek nie mamy franca. Więc w poniedziałek przyniosłabym lub Nika by przyniosła gitarę i tak niby po prostu byśmy sb przed francem, na korytarzu grały i śpiewały. Oczywiście z innymi też, jak by chcieli. Francuzik zawsze siedzi w klasie, więc na pewno by słyszał, moze nawet się zainteresował i wyjrzał. A może by się dołączył. Haha, to by było zabawne.
Wiem, że pomysł taki ustawiony i wgl, ale on by o tym nie wiedział. W takim razie niezły, nie? W końcu wrażenie trzeba jakoś zrobić ;)

A co do tej całej sprawy z tym profilem itd. Nie było w szkole tej, która mnie nie lubi tak totalnie, więc był spokój. A chłopacy... Jeden powiedział mi "cześć", oczywiście go olałam. A taki inny jeszcze z ich klasy: "Haha, jakie nogi". Miałam dziś założoną czarną tunikę, cieliste rajstopy i czarne getry. I tak jestem pewna, ze robił sb zwałę i jakoś radości mi ten <komplement> nie sprawił.

To tyle, mało was coś :( Dodawajcie jakieś komentarze. Obojętnie jakie, nawet może być tylko "fajne". Już to mi poprawi humorek :D A te złe opinie możecie sb zachować dla siebie, bo już wgl sie załamie ;)


Oglądacie?? OMG, jakie to nuuudne :/ A jak Różdżka jest ładna, to ja mam przyjaciela Spiderman'a O.o
Pzdr wszystkich :**
Budiinuum <3

5 komentarzy:

  1. własnie leżę w łożeczku i czytam co napisałaś. podobno miłość nie wybiera, ale to chyba zły pomysł uczennica i nauczyciel ja się na tym nie znam. A nie lepiej by było przygotować piosenkę na francuski a do tego zacząć się uczyć bardziej francuskiego? no to chyba bardziej by zwróciło uwagę na ciebie. Jest tyle wspaniałych piosenek. Polecam specjalnie dla ciebie. Helene Segara Elle, tu l'aimes. poszukaj na youtube Uwielbiam francuski, jej piosenki a tę piosenkę szczegolnie. Zawsze możecie zwrócić się o pomoc z tekstem ;) pozdrawiam jak zawsze cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, przecież on jest ode mnie 2 razy starszy. Po prostu chyba każda dziewczyna, tym bardziej nastolatka chciałaby, żeby jakiś przystojniak zwrócił na nią uwagę i nie traktował jej jako "jednej z wielu z tego i tego gimnazjum". Nie mam zamiaru się z nim wiązać i podejrzewam, że nawet jakbym straaasznie chciała to nic by z tego nie było. No chyba, że sie okaże, że to moja druga połówka. W co wątpię, ale ja "scenariusza przyszłości" nie pisze ;)

      A co do francuskiego. Uczę się, jak można sie dużo nie uczyć, jak ma sie 6 franców w tygodniu?? :P Ogólnie jestem raczej pilną uczennicą, więc o to sie ni bój. A piosenek francuskim znam wiele, chociaż najbardziej lubię ZAZ.

      Usuń
  2. Super pomysł z tym "Mam Talent" :) Ja też bym coś tam zrobiła, ale narazie jestem chora i zapowiada się na długo...... No, ale przynajmniej będę miała czas na przeglądanie twojego bloga ;3




    "A jak Różdżka jest ładna, to ja mam przyjaciela Spiderman'a O.o"
    Zgadzam się, tyle że ja mam przyjaciela Iron Men'a xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję z powodu choroby :/

      I wiesz, Iron Man to nie to samo co Spider-man :P *-*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}