piątek, 14 września 2012

BESTY

Jakoś tak mało was dziś siedzi na kompie i wstawia posty. A bym sb poczytała ;)
W poniedziałek jadę (wreszcie) na wycieczkę integracyjną razem z 2-gą i 3-cią gimnazjum. U nas w szkole jest tylko jedna pierwsza, jedna druga i jedna trzecia. Najgorsze jest to, że ta wycieczka jest na jeden dzień, bez nocki, około 5 godzin. Jestem ciekawa, jak nauczyciele to wszystko zorganizują, żebyśmy na serio się poznali, a nie każdy w swojej grupce. Jedziemy do takiej wiochy, gdzie jest jakiś ośrodek, gdzie przyjeżdżają różne szkoły. Do dyspozycji strzelnica, łódki, miejsce na ognisko, boisko do siatkówki i piłki nożnej i wieeele innych. I to wszystko tylko na 5 godzin. Jaka szkoda. Wieczorem najlepiej się gra w siatkę.
Ale cieszę się, że chociaż gdziekolwiek pojedziemy.
Dzisiaj pani oddała spr z franca i... SZÓSTECZKA! łiiii =>
Ciekawa jestem, jak mi minie weekend, ale planów żadnych nie mam :)
To może kilka fajnych bestów:

 "Zdecydowanie się z tym zgadzam"

 "No ja się właśnie pytam!!!"

 "Powoli się kończy ;("

 "Ten facebook jest samolubny :P"

 "Mój sezon zaczął się parę dni temu"

 "Dziś tak miałam na chemii"

 "No a jak ^^"

 "Dziewczyny wiedzą coś o tym"

 "I to mnie przeraża"

 "To po prostu DEBIL (łagodnie mówiąc)"

 "Niech nawet nie próbuje zrozumieć"

Pozdrawiam wszystkich, zapraszam do komentowania i DOBRANOC :D

8 komentarzy:

  1. Do ostatniego demo.. dodałabym: nie musi rozumieć, starczy że jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 6 :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepszy jeden dzień niż nic : ) Tylko 3 klasy w gimnazjum ? : O U nas razem jest 18 klas ; ) Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoła nierejonowa, dwujęzyczna ;) 6 godzin franca w tygodniu :o A ty masz bloga?

      Usuń
  4. uwaga uwaga piątek :)był wczoraj
    fajny blogspot
    Obserwuję twój blog i bd tu częściej wpadać :) http://mahiszka1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już sobota się powoli kończy, ale ten czas leci :/

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}