niedziela, 23 września 2012

Nika [ciąg dalszy]

Jestem :)
To opowiem o wczoraj.
Po "wspomnieniach" Nika wzięła gitarę. Obie uczymy się grać. Ona częściej ćwiczy, więc umie więcej. Ja wolę śpiewać, z kolei ona przy kimkolwiek nic nie zaśpiewa. W takim razie się dopełniamy. Ona grała, ja śpiewałam. Wyjęła tekst z chwytami piosenki Of Monsters and Man - Little Talks. Akurat na mój głos. Chyba z godzinę grałyśmy i śpiewałyśmy to samo. Ale było świetnie. Ja się trochę nauczyłam to grać, a ona śpiewała/darła się (:P) "HEJ!!!" Haha, nikt tego lepiej nie umie od niej ;) 
Potem poszłyśmy na kompa i Nika pokazała mi te stronke z efektami, co wczoraj wam linka dałam. I strzelałyśmy sb fotki, oczywiście wydurniając sie. Niektóre wyszły wręcz przerażające, inne śmieszne, a na niektóre lepiej było nie patrzeć ;)
Później weszłyśmy na fb i... Nika ZAPROSIŁA NASZEGO FRANCUZIKA DO ZNAJOMYCH!!!!!!!
Na razie jej nie przyjął, jak patrzyłam na jego tablicę, to chyba 2 razy w ciągu roku wchodzi ;)
Pokazała mi też posta, który wstawił jeden gościu, którego zablokowałam o treści: <21.09.2012 19:28 [moje imię i nazwisko] mnie zablokowała>. I paczę - 59 komentarzy. Ok, klikam --> poprzednie komentarze. A tu sie okazało, że razem jest ich z 20, a nie 59. Najciekawszym jakby z nich był kom autora posta <ej, mam świetny pomysł!!>. A następny kom to już był coś w stylu <dobre> itp. I doszłam do wniosku, ze on usunął część komentarzy, w których był opisany ten geniaaalny pomysł <pewnie chodzi o założenie tego konta> i dlatego było napisane 59 komentarzy. Po prostu fb sb to zapamiętał.
Następnie weszłyśmy na mój profil. 1 wiadomość. Wchodzę. Od jednej dziewczyny z tej <szajki>. 
Ze przeprasza itp. w imieniu tych tam wszystkich. I, że nie wiedziała, ze ten spam i skype mnie tak "urazi". Od myślników zaczne.
-Nie chodzi o to, że mnie "uraził", tylko nie lubie, jak ktos robi sb ze mnie zwałe - (ona nie wie, ze ja wiem o tym pomyśle ze zrobieniem tego profilu)
-Ale jeśli Cię nie uraził, to dlaczego byłaś bardzo smutna?
-bo to nie jest fajne, jak ktoś robi sb z cb zwałe
-ni echce się wdawac w te rozmowe, przeprosiliśmy, mam nadzieje że sprawa załątwiona iże więcej razy obędzie się bez tej całej szopki
No tu sie nie obejdzie bez komentarza. SZOPKI???? CZY JA TĄ SZOPKE ZACZEŁAM??? jak to ona nazwała. I nikt ją nie prosił o przeprosiny. I tak wiem, ze nie są szczere. A czemu? Bo wczoraj ona napisała na fb koleżance z klasy (teraz jest po mojej stronie), ze mnie nie lubi. Co za szczerość.
Dalej:
-no ja tej całej szopki nie robilam, zablokowałam ich i koniec
-chodzi mi o przepraszanie, poprostu nie sądziłam że robiemie komuś sapmu może sprawić przykrość i to taką jak Tobie
-nie chodzi o samo spamowanie, tylko o próbowanie zrobienia ze mnie debilki
-dobrze, ok , rozumiem, ja już musze iść, mam nadzieje że jest już spoko z tą sprawą
No. papa i koniec. Jaka ona jest bezczelna. Może jeszcze to wszystko to moja wina? Tyle razy pisałam, mówiłam, ze nie lubie jak spamują. A to dlatego <czego im nie mówiłam>, że na końcu zacznie sie wyśmiewanie ze mnie. Ale do nich nie docierało. Więc zablokowałam tych chłopaków. Dziewczyn nie.
No dobra. Zobacze, jak będzie jutro. Jak już napisałam w jednym komentarzu pod moim postem, będę traktowała ich, jak powietrze. Nie ma. Nic nie widze, nic nie słysze. A jeśli już naprawde bedą mieli wieeeelką potrzebe pokłócenia się <w co raczej wątpie> to mam kilka dziewczyn, które staną za mną. Zreszta, jak coś, to im tylko odpowiem i BYE BYE. Nie bede sie z debilami wdawać w dyskusje. Nigdy nie powiedziałabym na nich "debile", ale teraz to juz musze.
Zostawiam was z tą piosenką, którą grałyśmy/śpiewałyśmy z Niką przez godzine. Tekst prosty, chwyty w miare też. Polecam :)


Miłek szkoły :D <Tak wiem, że to niemożliwe, ale można pomarzyć :P>
PAPA <3

3 komentarze:

  1. Nie za bardzo lubię tą piosenkę !:{
    Zajrzyj do mnie :
    http://zpamietnikanastolatkii.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba zapisz się do obserwatorów i napisz to w komentarzu a ja obiecuję, że się odwdzięczę !! :} To dla mnie bardzo ważne !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, po prostu udawać, że nie istnieją. takie trochę to straszne jest mimo wszystko. trzymaj się. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu trzeba to zrobić kulturalnie. Jak sie mnie o coś zapyta, po prostu odpowiem, ale nie mam zamiaru się wdawać w jakieś dziwne dyskusje

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}