sobota, 15 września 2012

Sobota w kinie :)

HEJKA LUDKI :)
Straaasznie się cieszę, bo przybyło mi 3 obserwatorów!!! Dziękuję wam. Cieszę się, że to co robię, komuś się podoba ;)
Dziś mamie nie chciało się robić obiadu, więc poszłyśmy sb do KFC. W końcu raz na jakiś czas można sb pozwolić. Chociaż mój brzuszek przez wakacje miał zaa dużo udogodnień :P
Kupiłam jakieś trampki na W-F, do niczego nie pasują, ale są wygodne. A za jakieś 2-3 miesiące będę miała jakieś adidasy. To tyle przeżyję. Muszę mieć jakieś dobre buty, bo z dziewczynami zbieramy drużynę z naszego gimnazjum i zamierzamy wybrać się na zawody międzyszkolne w siatkówce. Kocham siatkę. Szczególnie lubię serwować. Jak mam lepszy dzień to walę 5 asów pod rząd. Tylko, że gramy między klasami, więc nie ma takiego wysokiego poziomu. Podejrzewam, że jak zobaczymy te dziewczyny na zawodach to się przerazimy. Ale co tam, trzeba próbować. Jak nie teraz to w przyszłym roku, a jeśli nam też nie wyjdzie to w liceum. Nie zamierzam odpuścić, bo kocham siatkę
 Byłam dziś w kinie na "Dwoje do poprawki" z Meryl Streep. Ona jest świetną aktorką. Nie widziałam złego filmu z nią. Film naprawdę fajny i czasem wzruszający. Chociaż raczej dla dorosłych. Nie ze względu na różne sceny (może ze dwie tam były dla ciut starszych, ale są obrócone w żart), ale na ogólny problem i temat filmu. Byłam chyba najmłodsza w całej sali ;)

 "Ja bym wybrała niewidzialność, jestem ciekawa, czy ktoś coś o mnie gada"

 "Wyznaję zasadę: chłopak pierwszy. Akurat co do nich, jestem zbyt nieśmiała"

 "Zdecydowanie prawda"

"A to z innej beczki. Mój obiadek, jak byłam w Grecji - w Atenach. Pita, souvlaki i dodatki. Może nie wygląda, ale dwie osoby się tym najedzą. Mmm... niebo w gębie*-*"
 

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}