niedziela, 16 września 2012

So Sweet Blog Award

Cześć moje drogie czytelniczki i (mooże) czytelnicy!
Jest mi baaaardzo miło, bo zostałam wyróżniona tym oto znaczkiem poniżej SO SWEET BLOG AWARD przez Malinkę.

Każdy, kto zostanie w ten sposób wyróżniony, wstawia linki 5, 10 lub 15 swoich ulubionych blogów. Właściciele wstawiają podobnego posta itd.
Tak więc przede wszystkim chcę wyróżnić http://www.testykosmetyczne.blogspot.com/ i zaprosić moje czytelniczki do odwiedzania tego bloga.
Po drugie chcę zareklamować mój drugi blog http://paznokciekolorowepastelowe.blogspot.com/

Wyróżnieni przeze mnie


Plusik + (wiem, że te blogi już zostały wyróżnione)

Kolejność zupełnie przypadkowa!

Jeszcze raz dziękuję Ci Malinko :*
Pozdrawiam was wszystkich.
BuDiNuM ♥


10 komentarzy:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, za wyróżnienie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, a mała reklama zawsze się przyda ;)

      Usuń
  3. Dzięki, no niestety nie jestem w stanie odwiedzac wszystkie blogi choćbym bardzo chciala;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że czasem znajdziesz czas na mojego :)

      Usuń
  4. dziekuje Ci kochana za to wyroznienie...przepraszam ze nie zajrzalam ale ostatnio ogolnie malo mnie tu...nawet posta nie mam czasu porzadnego nowego dodac:)))
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuje <3
    ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}