piątek, 7 września 2012

O wszystkim i o niczym

Dzisiaj piękny dzień! Czyli... kartkówka z matmy :-/ Ogólnie lubie matme i sprawdzian był prosty. Ale chodzi o zasadę. W pierwszym tygodniu szkoły?! Maała przesada. Albo raczej wielka.
A tak to w szkole nic się nie dzieje. Nadal obczajam nowych. Ci z I gim wydają się całkiem spoko, a z LO to nie wiem. Paru przystojniaków się znajdzie ;) Czasem chciałabym być 2 lata starsza, ale rówieśnicy to rówieśnicy. Pewnie chłopaki, których uważam za takich staaarszych, fajnych i wgl byliby wtedy dla mnie głupi i dziecinni. Przynajmniej większość.
W którymś z następnych postów wstawię moje nabytki z "ciuchowych" i obuwniczych zakupów. Całkiem mi się udały :D
+ oglądacie teraz "Saga Zmierzch: Zaćmienie"? Ja tak i cały czas się śmieję. A jak pomyśle sb, że to niby zalicza się do horrorów to już wgl. Ta poważna mina Belli, jak mówi o głupotach i na oczach swojego chłopaka jedzie sb z innym. Mnie to śmieszy, przynajmniej jakaś komedia wśród tych romansów w tv. Oni podobno są zakochani, ale Edward gada tylko o tym, że musi ją chronić, a ona, że nie chce. I tak w kółko.
Czy to ma sens?
Mmm... Piękny widoczek :*

 A to mój plakat na szafie. Wybieracie się? :)


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}