czwartek, 13 września 2012

Teksty

Dziś w szkole było całkiem spk. Co ciekawego:
Matma
Teksty pani od matmy, która mnie i mojej koleżanki z ławki nie cierpi
-Przestańcie wrzeszczeć! Róbcie zadanie!-moja nauczycielka
Marysia z klasy powiedziała coś szeptem do kogoś, a pani:
-Czy ty nie rozumiesz, że jak mówię, że macie nie wrzeszczeć, to znaczy, że macie nie szeptać???
HAHAHAHAHA, mnie to rozwaliło. Drugi tekst - kolega rozwalił długopis
-Haha, ale fujara, długopis zepsuł :D
Nie ma, jak szczerość :P
2x religia
Ogólnie rozmowy o aborcji, eutanazji i cudzołóstwie. Po prostu świetne tematy. Mi się nie chciało włączać do dyskusji, ale przynajmniej straciliśmy 1,5 lekcji :)
Historia
Kartkówka. O panowaniu Chrobrego. Ściągi w kieszeni oczywiście obecne, ale nawet ich nie użyłam. Tylko "porównałam odpowiedzi" z koleżanką ;) Myślę, że poszło mi/nam dobrze.
WoS
Z gościem, który uczy nas też gegry. Mieliśmy wypisać ten wniosek, co do stypendium. I on do mnie:
-To wyrwę Cię jakoś po długiej przerwie.
Nie wiem, jak wy byście zareagowali, ale ja się zaczęłam bać.
Francuski
Kartkóweczka z tych krajów Europy, narodowości itp. Też chyba poszło nieźle.
2x polski
Na początku facet od gegry mnie "wyrwał". A potem, nic ciekawego.      
Stoimy sb z dziewczynami przy szafkach, a obok nas przechodzi jakichś trzech licealistów. Jeden z nich "Cześć dziewczyny". Z naszej strony zero reakcji.
Potem idę sb korytarzem z Niką, a ten sam gościu znów "Cześć dziewczyny". Ja do niego taki wzrok "wtf??".
Znowu starsi zwałę sb robią z gimnazjalistów. Sorry, ale jestem realistką i jakoś nie wierzę, żebyśmy na serio mu sie podobały. Jeszcze na to wszystkie naraz. HAHA.
To chyba na tyle. Jutro piąteczek i WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}