niedziela, 16 września 2012

Mustasze :P

Siemka!!!
Nie jestem teraz na swoim kompie, a wszystkie fotki itp. mam tam.
To teraz tak na krótko. Jak wam mija niedziela? Ja Kościół, lekcje, obiad, tv i komp :) Dziś też będę wypełniać wniosek o to stypendium. Uczyć mi się nie chce, chociaż czeka mnie niecałe 60 słówek i wyrażeń z franca. I jeszcze infa, ale nie mam podręcznika. No po prostu straaszne...
Pewnie zauważyliście, że zmieniłam sb kursor. Jestem w tzw. "blogosferze" coraz dłużej i cały czas się uczę :) Skopiowałam sb scrypty do kilku kursorów, dlatego co jakiś czas będę je zmieniać. Może nawet sama jakiś zrobię. Zobaczę, ile będzie czasu. A wszystko przez szkołę jak zwykle!
Zbieram się do zrobienia nagłówka. Może macie parę pomysłów. Co chcielibyście zobaczyć na moim blogu? Czy obrazki, czy zdjęcia. Coś tam już wymyśliłam, ale może macie lepszy pomysł. Oczywiście nie mam zamiaru nikogo kopiować!!!
Pewnie coś jeszcze dziś napiszę i wkleję, a będzie to miało związek z:

Kocham wzór wąsów na dosłownie WSZYSTKIM. A wy?

1 komentarz:

  1. Hej. Kiedy sie u mnie pojawisz?? czekam. A co do notki. Spoko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}