poniedziałek, 27 sierpnia 2012

To ja

To może napiszę, co lubię robić. Lubię śpiewać i grać na gitarze. Wgl lubię muzykę. Szczególnie Adele, Maroon 5. Lubię też sport: siatkę, kosza. A czytanie książek, hmm... Teoretycznie lubię czytać, ale jakoś wolę sb po prostu odpocząć od nauki, niż jeszcze czytać. Dopiero w wakacje zabieram się za książki. Lubię Agatę Mańczyk. Opowiada o zwykłych problemach, a do tego jest zawsze mały dreszczyk emocji: kryminaliści itp. Szczególnie "Pierwsza noc pod gołym niebem". Może przeczytacie :)
A co do piosenek posłuchajcie tego: http://www.youtube.com/watch?v=ovP1XkecXrk
Smutne, ale fajne :)

4 komentarze:

  1. Też lubię muzykę. Tylko.. Raczej trochę inną. Wiesz, spokojne gatunki typu rock, metal, punkrock.. :D
    Grać na gitarze też lubię, ale mi to kompletnie nie wychodzi. Ile masz lat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na gitarze się uczę cały czas. Barowe mi nie wychodzą :/ 14, mam nadzieję, że Cię to nie zniechęci ;) Więcej możesz przeczytać w zakładce "O mnie".

      Usuń
    2. Nie, dlaczego ( i do czego?) miało by mnie to zniechęcić ? :-) Ja mam jeszcze 15, za trzynaście dni 16 ;-)

      Usuń
    3. Do czytania mojego bloga ;) Wiesz, niektórzy myślą, że z czternastolatek są takie małolaty :/ A to nieprawda ^^
      To już ci życzę wszystkiego naj :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}