poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nuuudy

Dziś nic ciekawego się nie działo, chociaż czas minął szybko, bo pisałam pamiętnik. Jak to ja musiałam napisać kaażdy szczegół i na razie jestem przy pierwszych dwóch tygodniach wakacji. Załamka. Ale wakacje były super. NAJLEPSZE. Byłam dziś też na zakupach po rzeczy do szkoły. Zeszyty, gumka, linijka, okładki itp. Same drobiazgi, a wyszła prawie stówa. A szkoła jest za darmo, jaaasne. Może na moim blogu będzie ciekawiej w czasie roku szkolnego. Przyjdą nowi pierwszolicealiści. Jakieś ciacha pewnie też będą. Coś na pewno będzie się działo :)
Dobranoc/B.
Dołączcie też do: http://paznokciekolorowepastelowe.blogspot.com/ Zapraaaszaaaam ^^

1 komentarz:

  1. No masakra z tymi książkami, wszystko takie drogie : )
    zapraszam do mnie photographypassiion.blogspot.com: )
    obserwuję i liczę na rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}