środa, 10 października 2012

Jutro wywiad *-*

Sssssiiiieeeeemmmmkkkkaaaaa %)
Ale masakryczny tydzień. Praca klasowa z franca na dwie godziny w pon, prezentacja z <zajęć artystycznych> (najdurniejszy przedmiot, bez sensu) na dzisiaj, jutro kart. z wosu i histy, a w piątek pr. kl. z matmy. Bof!<to po francusku takieee hmmm... nie ma odpowiednika, ale moze być np "be", "o nie!", coś takiego, lubie to słowo ;)>. A do tego POWINNAM czytać Krzyżaków, ale oczywiście sie nie moge zabrać, a mam jakieś 2 tygodnie. HAHAHA, nie zdążę :{
Dlatego właśnie tak długo nie pisałam :/
Dziś mieliśmy z francuzikiem wreszcie. Uczyliśmy się jego ulubionej piosenki. Mi się tam nie podoba, ale jego sprawa. Obciął włosy, tak sobie, ale ujdzie. Po francu podeszłam do niego i dałam mu te pytania na wywiad, zeby sie przygotował. Jak zwykle nic nie mogłam wydukać, chociaż umiałam powiedzieć co chciałam. Miałam poinformować, że Majcia jest chora i, jak jej jutro nie będzie to przełożymy wywiad. Pani mi pomogła przetłumaczyć. I jeszcze zapytać się, czy zgadza się na filmowanie, bo kazała nam inna pani od franca. On, że nie ma sprawy i wgl. A potem dodał coś w stylu <czemu???????????>:
Jestem przystojny, więc nie ma problemu.
WTF???
Jak można tak o sobie powiedzieć. Nigdy bym nie powiedziała o sobie, ze jestem ładna i inteligentna np, nawet gdyby to była prawda. Ale jedźmy dalej. Ja takie: Jaaaaaka szczeeerość!! :D <po polsku>. Podobno pani mu to przetłumaczyła i mówi ona: no, ale to prawda <po francusku, wooow zrozumiałam>. Ja się uśmiechnęłam i takie:
- Ah, Bien sur!
Tak się słodko patrzył i uśmiechał.
Ok, ok, już przestaję z tym pisaniem, jak to on sie uśmiechnął. Albo przestanę po jutrze, bo jutro... ten wywiad! No jestem ciekawa, jak nam pójdzie. Trzymajcie kciuki!!! Plooose i za sprawdziany oczywiście też :D A tu macie te piosenke, której sie dzis uczyliśmy. Tekst jest taki słodki i głęboki i romantyczny. Serio ładny, ale muzyyka... Powiedzmy, że taka sobie ;) A ten co śpiewa to już wgl mnie rozwala. Ten jego wyraz twarzy jest bezcenny %)


Miłego ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}