niedziela, 4 listopada 2012

Must Be The Music

Chyba nic z tego jednak nie wyjdzie, bo... TERMIN MI NIE PASUJE!!! Czy ja zawsze muszę mieć pod górkę??? Ewentualnie mogę pojechać do Warszawy, ale sama nie wiem. Wydaje mi się, że to nie ma sensu. W końcu chcę się tylko sprawdzić, nie będę robić nie wiadomo czego. Poradzę się jeszcze Niki.
Oglądacie finał? Moja trójka? Hmm... Tune, Michał Łoniewski, Maciej Krystkowiak, Piotr Kita.
Łojoj, wyszła czwórka. Nie wiem, na którego gitarzystę się zdecydować.
A wasze typy?

12 komentarzy:

  1. Piotr Kita ma fantastyczny głos. obserwuje i licze na so samo ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany przeze mnie do 'Liebster Blog'. Informacje w moim najnowszym poście. Zapraszam do zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej zostałaś nominowana na moim blogu ;) http://foxsblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  5. I just stopped by to say hello.
    Cheers from Argentina.
    HD

    OdpowiedzUsuń
  6. Obseerwuję.
    Liczę na to samo.
    karolina-modelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie tu :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://melanchoolia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny blog ;)

    pozdrawiam , obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba całkiem dobrze idzie Ci blogowanie :) więc jaeśli masz ochote to mnie zaszczyć i zajdż na -->
    http://littlefeisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę powodzenia, jakbyś jednak poszła do tego Must Be The Music. ;)

    + Zapraszam do mnie: fuuckingperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jednak wole X factor :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Wszelka wymiana poglądów mile widziana ^^ Jeżeli chcecie - zadawajcie pytania, na każde odpowiem na swoim blogu. Na reklamowanie macie kartę SPAM. Linki do blogów zostawiajcie tam.
Pzdr
Budinum :}